اقدام نوآورانه استارتاپ مشهدی برای کمک به ناشنوایان در دریافت گواهی‌نامه رانندگی آلیس در ماتریکس | هوش مصنوعی چه نسبتی با ما و کسب‌وکار‌های ایرانی دارد؟ ویدئو | تصویر روز ناسا؛ گردش یک سیاهچاله چگونه است؟ سیزدهمین جشنواره نشریات دانشجویی کشور در مشهد به کار خود پایان داد ثبت نام تسهیلات اقتصاد دیجیتال آغاز شد زمان رونمایی از نینتندو سوییچ ۲ رسما اعلام شد جزئیاتی جدید از پردازنده گرافیکی پلی استیشن ۵ پرو پرفروش‌ترین گوشی‌های جهان در سه‌ماهه اول سال ۲۰۲۴ با هوش مصنوعی شارژدهی گلکسی S۲۵ ده درصد بهتر می‌شود انتقال داده‌های دستگاه اندروید قبلی به دستگاه‌ اندرویدی جدید سریع‌تر می‌شود افشای مشخصات اولیهٔ Xiaomi 15 Pro ویدئو | ربات اپتیموس تسلا، مشغول کار در کارخانه خانواده آیفون ۱۷ یک عضو «اسلیم» خواهد داشت تراکنش‌های بیت‌کوین میلیاردی شد اولین تریلر از حضور شخصیت «هوملندر» در بازی «مورتال کمبت ۱» (Mortal Kombat 1) لایحه حفاظت از داده‌های شخصی در کمیسیون حقوقی دولت تصویب شد اولین تصاویر از فصل دوم سریال «آخرینِ ما» (The Last of Us) شواهد جیمز وب برای اثبات حیات فرازمینی کافی نیست هشدار به کاربران اندروید: اطلاعاتتان در خطر است! | صاحبان شیائومی بیشتر مراقب باشند! از Pixel 8a چه می‌دانیم؟ | افشای همه مشخصات گوشی جدید گوگل، پیش از رونمایی
سرخط خبرها

آپدیت کاربردی واتساپ برای حفظ حریم شخصی افراد

  • کد خبر: ۱۱۳۰۸۲
  • ۲۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۳
آپدیت کاربردی واتساپ برای حفظ حریم شخصی افراد
واتس‌اپ در به‌روزرسانی جدید، کنترل‌های حریم خصوصی بیشتری برای تنظیمات عکس پروفایل، استاتوس و آخرین بازدید (Last Seen)، برای کاربران اضافه کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، تاکنون کاربران واتس‌اپ تنها می‌توانستند این تنظیمات را از بین سه گزینه "برای همه"، "مخاطبان من" یا "هیچ کس"، انتخاب کنند اما در به‌روزرسانی جدید واتس‌اپ، گزینه "مخاطبان من بجز" (My Contact Except) اضافه شده است که امکان کنترل بیشتر افرادی که قادر به مشاهده عکس پروفایل و آخرین بازدید کاربر هستند و پنهان کردن این اطلاعات از دید یک عده خاص را فراهم می‌کند.

وضعیت "آخرین بازدید" به خصوص از نظر حریم خصوصی اهمیت زیادی دارد زیرا نشان می دهد کاربر آخرین بار چه زمانی اپلیکیشن خود را چک کرده است و به این طریق ممکن است به مخاطب وی کمک کند بداند آیا ممکن است پیام وی دیده شده بود؛ حتی اگر علامت دریافت پیام غیرفعال شده باشد. تنظیمات جدید به کاربر اجازه می‌دهد این قابلیت را برای بعضی از افراد خاص غیرفعال کند و همین طور عکس پروفایل، "درباره" (About) و استاتوس خود را از معرض مشاهده آنها پنهان کند.

اگر امکان مشاهده وضعیت "آخرین بازدید" خود را برای بعضی از افراد محدود کنید، شما هم قادر به مشاهده "آخرین بازدید" آنها نخواهید بود. تنظیمات جدید از طریق منوی سه نقطه در قسمت بالای سمت راست اپلیکیشن قابل دسترس است. پس از زدن روی سه نقطه، باید به قسمت "حساب" (Account) و پس از آن "حریم خصوصی" (Privacy) مراجعه کنید.

بر اساس گزارش وب سایت انگجت، واتس‌اپ اخیرا شماری قابلیتهای جدید اضافه کرده که حول حریم خصوصی و راحتی کاربر هستند. این شرکت سال میلادی گذشته اعلام کرد حسابهای کاربرانی که با شرایط جدید سیاست حریم خصوصی این پیام رسان موافقت نکنند را محدود می‌کند اما بعدا از این تصمیم عقب نشینی کرد. واتس‌اپ هفته گذشته قابلیت جدیدی را رونمایی کرد که انتقال اطلاعات کاربران از گوشی اندرویدی به آیفون را راحت‌تر می‌کند.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->